مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 12:152024-01-01اقتصادي

صدور پروانه ساختمانی 50  هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن


تاکنون پروانه ساختمانی 50 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس صادر شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون پروانه ساختمانی 50 هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس صادر شده است.

محمدرضا طالبان امروز، 11 دی ماه اظهار کرد: از تعداد 50 هزار واحد که پروانه ساختمانی آن ها صادر شده، 45 هزار واحد در مرحله فونداسیون اسکلت و بیشتر قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس یادآور شد: شهرهای اقلید، آباده، ارسنجان و زرین دشت نسبت به سایر شهرستان ها از پیشرفت بالاتری برخوردار هستند.

دبیر شورای مسکن استان فارس تصریح کرد: به غیر از شیراز و مرودشت که کسری زمین داریم در مابقی شهرها زمین به مقدار لازم تأمین شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ما در سطح کشور بیشترین متقاضی تأیید شده در نهضت ملی مسکن را داریم، در استان فارس نیز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و کازرون به ترتیب بیشترین متقاضیان تایید شده را در سطح استان دارند.

طالبان با اشاره به اینکه در بیشتر شهرهای استان فارس نهضت ملی به صورت یک طبقه و دو طبقه در حال احداث است، گفت: به جز شهرهای شیراز، مرودشت، فسا و استهبان که به دلیل کمبود زمین به صورت آپارتمانی ساخته می شوند، این طرح در مابقی شهرها به صورت یک طبقه یا دو طبقه در دست اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور پروانه ساختمانی 50  هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن

صدور پروانه ساختمانی 50  هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن